Mr_///M Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Hei. Trenger den lille delen som sitter under skjermen på begge sidene og går ned til fanger( m-fanger) Er ikke lett å forklare men, her er et bilde av den: Om noen har den elelr vet hvor jeg kan kjøpe den brukt så er det bare å skrike ut:)
Kolvre Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Tror du kan skyte piler etter å få tak i denne brukt. Tok selv en hare i 80 +++++for noen år siden, til vanlig front kosta vel plast bitn 179,- og ca 800,- til m bilene. Jeg måtte ha LITT mere plastikk så viss haren veide 2 kilo ble kilosprisen 7000,- ! Får heller sjekke vem som selger billigst ny, koed, scmiedmann eller GS Lykke til m jakta.
Mr_///M Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Tror du kan skyte piler etter å få tak i denne brukt. Tok selv en hare i 80 +++++for noen år siden, til vanlig front kosta vel plast bitn 179,- og ca 800,- til m bilene. Jeg måtte ha LITT mere plastikk så viss haren veide 2 kilo ble kilosprisen 7000,- ! Får heller sjekke vem som selger billigst ny, koed, scmiedmann eller GS Lykke til m jakta. Hehe...var red for det ja. sjekka alle forhandlere og den koster ca. 800 kr. som du sier. må nok kjøpe nytt. thanks man:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå