Gå til innhold

Larzon Kromfelger 8x20 Et 20 selges med dekk 3500kr

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Selger felga mine da jeg savner å ha mer kant...hmm...to av felgene er strøkne mens de to andre er ganske kantkjørte hele veien rundt..utenom det er det vel ikkeno galt med dem..hmm..er nye dekk bak 285-35-20 og foran er det 245-40-20...Men ene dekket har subbet mot fjærskålen så den er slitt på innsiden...Selges høystbydende eller byttes mot mindre felger med kant :)

6hxpoo71lig6zkrau9ij.jpg

940yh18lcq97bw9x65go.jpg

hnzv98nmyih65m9uvu5e.jpg

qgrkyko6az2w9hnus5fz.jpg

zavf0qk29p5ajps8g29j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

de har stått på e32 så de passer e34 uten spacere ja..som jeg skrev, dekket foran p åene siden har blitt slitt på innerkanten siden jeg hadde skeiv forstilling og bilen hellet på passasjersiden..utenom det er det nok mønster foran. bak er dekkene knapt innkjørt, men også her har det blitt en del subbemerker siden bilen min fremdeles var skeiv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har stått på e32 så de passer e34 uten spacere ja..som jeg skrev, dekket foran p åene siden har blitt slitt på innerkanten siden jeg hadde skeiv forstilling og bilen hellet på passasjersiden..utenom det er det nok mønster foran. bak er dekkene knapt innkjørt, men også her har det blitt en del subbemerker siden bilen min fremdeles var skeiv :P

ok. men leverer du til årnes? kan kjøpe de jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...