sonic Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Hei. Var på biltilsynet i dag og skulle godkjenne senkesettet på min 520i E34. Det ble avslått! De mente at begge fjærene fremme var for løs da de løftet opp bilen. Da er mitt spørsmål: Er det noen som har fått godkjent senkesett (60/40) på en E34 sedan før ? Hva gjør jeg nå? Har fått 14 dagers frist på å rette dette opp. Mvh Christian.
Mr E30 Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 det de mener er at når de hever bilen din blir fjærene dine løse(fram og tilbake opp og ned)tenk det å kjøre over en dump å da hopper ene fjæra til siden kutter opp dekk osv har fått påpakk for det samme det hjalp å bytte til nye dempere
Olelink Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Kjøp deg noen brukte m-tech dempere, de er kortere enn de er vel 15-20mm kortere enn de orginale sånn at du beholder mer spenn i fjæra. Kanskje det holder med å bytte fjærgummien (gummiringene mellom demper og fjær, de slites jo de også.
sonic Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 Takk for tips folkens! Ser ut som jeg kommer til å kjøpe nye sportdempere foran.. ..Å bytte tilbake til vanlige fjærer, er det ikke snakk om! Skal gjøre alt for å beholde 'stupen' på bimmern. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå