stianhf Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Kjøpte nye tennkabler hos biltema... vet ikke om det var så smart, da jeg ser at de gamle kablene har en annen kabel tilkoblet på sylinder 6 (nærmest torpedovegg). Hva er denne kabelen til? De nye kablene fra biltema har ikke denne kabelen, og dermed er denne kabelen ute av funksjon. Link til realoem - bilde: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC11&mospid=47373&btnr=12_0371&hg=12&fg=05&hl=100 Har problemer med at turtallsperra slår inn på rundt 4-4500, kan dette være grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 veit ikke helt hva den er til, men det er nesten bedre å lage tennkabler med sprengtråd enn å kjøpe fra biltema. har gjort samme før og da begynte bilen å fjuske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Sylinder Identification Sensor er visst navnet på denne kabelen... uten at det sier meg så mye. Ser koed har brukte tennkabler til ca 300, er dette noe å satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Hvis jeg forstår riktig har du fått tak i tennkabler som mangler tilkoblingskabel til bankesensor, altså for å detektere eventuell tenningsbank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 På syl 6 skal det vere en ledning til tenningsbank sensor ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå