Gå til innhold

selges: turbo"jakke" isolasjon til eksoshus *Bud*

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en helt ny turbojakke for salg, selges høystbydende.

bildene er av den som er montert i min bil, den som selges er helt ny og ubrukt (avbildet stående løst oppå innsuget)

må si jeg ble posetivt overrasket over hvor godt den isolerer! kan legge hånda på selv etter en time med justering i benk, med denne slipper man varmt motorrom og oppsvidde pluggkabler :wink:

Gi bud :wink: tlf 92089811

btqs2lc5uoxtuwad1dih.jpg

6pv27eljbjgvm556nqin.jpg

zr5l5k8grqch0h9mjoha.jpg

Skrevet
Er dette den store eller lille "jakka"?

vil tro det er den store. den skulle passe både t3 og t4 men jeg syns den er vel stor og jeg har ganske stort eksos hu (twin entry)

men som kjent er jo alt mye større i USA... eg har 3"/76mm DP, så ser du på bildet gir jo det en pekepinn om størrelsen ved utløpet.

Skrevet

vil tro det er den store. den skulle passe både t3 og t4 men jeg syns den er vel stor og jeg har ganske stort eksos hu (twin entry)

men som kjent er jo alt mye større i USA... eg har 3"/76mm DP, så ser du på bildet gir jo det en pekepinn om størrelsen ved utløpet.

Spørs om det ikke er den lille typen du har da, store skal passe t4 til t6.

Jeg har GT37 turbo med 3,5" downpipe.

Skrevet

Spørs om det ikke er den lille typen du har da, store skal passe t4 til t6.

Jeg har GT37 turbo med 3,5" downpipe.

ok, kan vertfal lett måle hvor stor dp det er plass til, anntar du har ekstern wg? di med interne har jo noe større bakhus osv osv. kan legge ut noen flere mål om du vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...