e30 tic Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 finnes det med samme diameter og gjenger slik at det passer på m20 blokk evt orginale oljefilter adapter? vet feks at volvo RC motorer kjører med opel filter.. jeg har ikke funnet noe mindre nn m10 som går på m20. sven
Bimmer327tic Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Finnes et lite filter fra renault som passer rett på. Det er endel mindre enn m10 filteret. Husker dåg ikke hvilken renault det kommer fra. Mulig jeg har et liggende i garasjen etter den gamle motoren min. Har jeg det så kan du få nummeret på det i morgen. Eller så kan du stikke innom et sted de selger filter så har de garantert en liste over dimensjoner og gjenger så du finner noe som passer.
e30 tic Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Finnes et lite filter fra renault som passer rett på. Det er endel mindre enn m10 filteret. Husker dåg ikke hvilken renault det kommer fra. Mulig jeg har et liggende i garasjen etter den gamle motoren min. Har jeg det så kan du få nummeret på det i morgen. Eller så kan du stikke innom et sted de selger filter så har de garantert en liste over dimensjoner og gjenger så du finner noe som passer. sjefs:) morro når noen vet slike ting. flott om du hadde giddet å se om du har et nr så jeg kan gå etter så slipper jeg å mase di som selger filtrer:)
_alpine_ Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... cts_id=635 Noe slik som dette hadde vart noe for deg.....
Mikalsen87 Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 filter fra nissan primera p12 passer på å er et lite renault filter, bruker det selv:)
Bimmer327tic Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Fant et filter jeg kjøpte på biltema en gang kun for og se om det passet. Nummeret på det er 50-2055 og kommer egentlig fra en renault clio 1,2. Dette passer ypperlig hvis du bruker den orginale oljefilterbraketten og kjører med kina grenrør. Da filteret er like høyt som f.eks et visa kort er bredt Håper dette hjelper.
ehrnst Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 hmm jo større filter jo bedre egentlig. men pass på å bytt ofte da:) mulig jeg får sjekke ut renaultfilter selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå