Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på å kjøpe meg en m3 evo front til e30en min.. men den er ikke bredda.. finnes det m3 fronter som er tilpasset org framsjermer? isåfall hvor får jeg kjøpt det? har er et bilde som ilustrer en kompis som har prøvd å tilpasse en m3 front på en org e30.. må bøye den så den sprekker i sidene :? takker for svar :)

6zwcg6b3tmgi8s2jly1i.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Dette ser ut som en komplett glassfiberfront med ferdig støpt EVO leppe?

Da er det ikke noe problem og kappe og støpe opp igjen denne så den er litt smalere....

Aldri sett noe som er tilpasset vanlig E30 framskjermer, men nå har jeg vel heller ikke letet så mye etter det heller.

Kjøp kun EVO leppe og tilpass denne på en MTech fanger isteden ;)

Skrevet
Dette ser ut som en komplett glassfiberfront med ferdig støpt EVO leppe?

Da er det ikke noe problem og kappe og støpe opp igjen denne så den er litt smalere....

Aldri sett noe som er tilpasset vanlig E30 framskjermer, men nå har jeg vel heller ikke letet så mye etter det heller.

Kjøp kun EVO leppe og tilpass denne på en MTech fanger isteden ;)

har du bildeforslag av noe sånnt da? :)

Skrevet

ja det finnes opptill flere på nettet, hvor gode de er aner jeg ingenting om, men vær snill å ikke kapp opp en org front:)

Skrevet
ja det finnes opptill flere på nettet, hvor gode de er aner jeg ingenting om, men vær snill å ikke kapp opp en org front:)

nei. om det ikke finnes m3 fangere for orginale sjermer så driter jeg i hele m3 frontn :) da blir det heller m-tec 2 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...