Mjørgen Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 dette høres ut som d kan være kaldstart dysa. sitteu under innsuget har hatt samme problem med min e28
Morty999 Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 tviler på det, da den er slik når den er varm også. jeg tipper sliten bensinpumpe kanskje. siden den starta som den skulle når du prøvde med tenninga to ganger som jeg sa. bråker bensinpumpa veldig ?
knut e Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 tviler på det, da den er slik når den er varm også.jeg tipper sliten bensinpumpe kanskje. siden den starta som den skulle når du prøvde med tenninga to ganger som jeg sa. bråker bensinpumpa veldig ? har aldri hørt det har vært lyd i den.
knut e Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 nå er bilen friskmeldt, fant jo ut at det rant bensin av den, spesielt da dne ble fylt helt opp, så fikk tatt av innerskjerm på høyre side bak og der fant jeg fort ut hva som var, et bensinrør var forvandlet til ingen ting, det var rusta helt bort, så la opp nytt rør fram til under førersetet og starta bilen igjen som et skudd, det var det midtre bensinrøret under der, forstår ikke helt hva slags rør det er for tilførselen er det ikke og tviler på det er returen for da burde det ha lekket mer, men uansett så er bilen i orden igjen nå
Morty999 Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 bra regna med det var noe med den delen. altså bensin
E36Cab1 Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Av rør til/fra bensintank så har du tur,retur og tilførsel til kull-kanister in case you are wondering
knut e Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 kull kanister, hmm her er det en slags ting jeg husker var på omegaene mine, var det noe med rensing av bensindamp eller noe slik rart noe? eller er jeg fullstendig på tur nå? har ikke hatt bensinbil på flere år så er blitt litt rusten på alt som har med tennplugger og gjøre
Morty999 Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 stemmer nok det. men den renner det nok aldri mye bensin ut av
plumbo79 Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Man har vel ikke evap system på en gammel e28 vel?
knut e Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 bilen min er en e32, eller har du samme probl på en e28?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå