Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M43 B18

Skal ha av innsuget men sliter litt med ledningsboxen som sitter i midten og "låser" manifolden med ledninger som går til div. Har løsnet mesteparten av ledningene til sensorer osv men det er en ledning som går nedover langs girkassa og den får jeg ikke koblet fra. Går det ann å åpne boksen og koble fra alt inni? Er redd for å brekke alle klipsene på den hvis jeg prøver å åpne den igjen. Noen som har noen triks? Sitter litt i klistereet på denne! Er ikke akkurat så bra beskrevet i Haynes heller.

intake.jpg

Skrevet

er en stund siden jeg gjorde dette, men mener det ikke går ann å koble vekk noe inni boksen. Du må løsne alle stikkene for å fjerne boksen. Husker og at det var et stikk som var langt nede ved kassen som var vanskelig å komme til

Skrevet

Tenkte meg at det bare var løse kabler inni så da sparte du meg for den åpningen og brukne plastklips fra 1993! :D Var endel jobb å få av innsuget på denne, håper jeg får alt på plass igjen slik det var :D

Får løfte bilen i morgen og se om jeg får tak på den på girkassen og under starter. Takk pat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...