stianhf Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Var ute å kjørte i dag, da kjørekomputeren plutselig sloknet.. tenkte det var en lyspære som gikk, men når jeg stoppet, så oppdaget jeg at verken taklys eller sentrallås virket. Har brukt dagen på feilsøking, sjekket alle sikringer og releer, alle kabler... kan ikke finne noe galt. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Update: var visst flere ting som ikke fungerer i bilen: - OBC - Vindusviskere/spylere - Interiørbelysning - Varme i bakrute/sidespeil - Sentrallås Ser ut som om det er General Modulen som er problemet. Får se når den nye kommer fra koed neste uke... Noen som vet forsjellene på disse modulene? Finnes jo mange forskjellige... min GM er laget 25 oktober 1988, men har samme nr som en 520i M50 1991. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Grund Modul heter det vel så lenge den har samme nummer så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Har bestillt ny Grund Modul fra Koed, som ble sendt fra dem i dag, håper posten er rask... Sjekket noen ledninger i dag, fant ut at forrige eier har koblet om litt under baksetet. Hva gjør releet som er innerst (lengst unna bakdør)? Strømkabelen til dette releet var kuttet, og strøm var hentet fra en annen kontakt. Hvor mye spenning skal det være på sikringene under baksetet? Når GM er på plass, er det ca 3,2 volt der, mens det er 0 volt der dersom GM blir koblet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Er det ingen som har peiling her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå