<SuperMann> Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Hei, kjøpte meg en 1998 (jan) e39 525 tds automat touring, som jeg kjørte av veien med og havnet i noen busker. Ikke så brutalt att noen airbagger løste ut. Men nok til att hele sia ble ripet opp + att panser, lykt, fanger, skjerm, speil, vf-dør og vindu måtte byttes. Altså kondemnert. Så da selger jeg bilen i deler etter att jeg fikk beholde den. Den er bra utstyrt. Alt fungerte perfekt før den "døde" ingen ulyder fra motor, girkasse girte perfekt! *Mørk blå touring, chrome line eller no *525 tds fullt service hefte *automat *sportunderstell / med nivåregulering (luftfjøring) *takluke og soft close på bakluka *rails *hengerfeste *16" org alufelger sommer og vinter. *ryggesensor *xenon *tonede ruter *aut. nedblendbare speil, med varme, innklapp og minne *svart skinn el/komfår med minne og varme *8x airbag (i bakdører også) *multifunk ratt m/varme *GSM telefon *Navi m/kjørekomp, tv, timer til ventilasjon, telefon styring, osv *ekstern forsterker med sub og 3veis fremme + høytalere i bakdører *webasto kupe/parkerings varmer med timer og fjernkontroll. *dobbel rollo Og sikkert noe jeg har glemt! Selges i deler, da jeg skal flytte. Skal ha noen deler selv, men selger hvis prisen er grei! ring eller mail hvis du skal ha noe, la meg slippe 100 pm`r osv her, da jeg har bedre ting og bedrive tiden min med enn og sitte her i timesvis. 8 pm`r frem og til bake er ikke vært det for og selge ett blinklysglass. mvh HansK mob: 99 124 120 mail: hansk@hansen.no (fredrikstad) Det som er SOLGT: *skinnseter, men har fortsatt dørtrekk. *navi skjerm *rollo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå