Gå til innhold

Hvordan fjerne cromlist under side vinduene e 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil anbefale deg å maskere rundt listene med maskeringsteip og plastikk, så rubber du de ned med 400P papir og lakkerer de svart, om det er chromen som er problem. Vet ikke hvordan man får de av, men mener å ha hørt det er et rent helvete.

Skrevet

det går bra det :) ikke no problem. må bare ha tolmodighet med dem for ikke å ripe opp lakk rundt og at de ikke bøyes.. de skal løftes opp.. er sånn klipeklipps de er festet med :)

Skrevet

De skal altså dras oppover? Brukte du noe verktøy? lett å knekke klipsene eller?

Du mener listene under vinduene nå ?

Skrevet
De skal altså dras oppover? Brukte du noe verktøy? lett å knekke klipsene eller?

Du mener listene under vinduene nå ?

under vinduet ja.. de skal dras oppover.. trender ikke verktøy om du er sterk i klypa :)

Skrevet

Har holdt på med dette i dag, ved sideruta bak sitter den skrudd fast på to plasser langs b stolpen. de har jeg skrudd ut. Men de sitter skrudd fast på flere plasser oppe før c stolpen også. Dette nevnte du ikke noe om , sikker på at du pratet om det samme?

Lurer altså på hvordan jeg kommer til skruene på oversiden av sideruten bak For å løsne lista.

Lista langs sideruta forran driver jeg også på med. Men finner ikke riktig ut av det. Ble litt skeptisk til bare å dra dem oppoverteorien da den ikke stemmer bak..

noen som vet, kunne tenke meg å bli ferdig med det i dag.

Skrevet

På min e30 var det bare å dra de rett opp! Er samme typen klips som det er oppe på dørtrekkene, som også bare er og dra rett opp ;) Jeg brukte en nylon kile og tok de av med ;)

Skrevet

Hørtes flott ut, var det både forran og bak?

Bak vet jeg det er skrudd her for her har jeg jo løsnet 2 mutre allerede. Men det sitter godt fortsatt, så tror det er flere. Hele den mørke ramma rundt følger med også..

Skrevet

Værtfall på pre facelift, så er den lista poppa fra yttersia med 2 popper på b-stolpen, og en bak på c stolpen. så den lista tok jeg ikke ut på den siste bilen min, var litt vrien syntes jeg ;)

Skrevet

det synes jeg også, driver med det nå så får se hva som skjer. Listene på dørene forran var bare klipset fast som nevnt tidligere her. Men de satt godt. Ble 1-1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...