dagbimmer Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 heisann jeg har en zf kasse jeg sjauer med. noen ganger funker den fint en stund. som regel hopper den rett i nødmodus etter 100meter. dette er kasse nummer 2 jeg har i med samme feilen. noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre. har hatt den på bilelektro i arendal . men blei ikke noe klokere da.setter pris på all hjelp og tips. har du en styringshjerne jeg kan få kjøpt ta gjerne kontakt
en325ic Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 1: fått tatt diagnose? feilminner? og få sett om det er ulik hastighet på inn og ut aksling. 2: kontrolert olje nivå? 3: skiftet olje og filter på kassa? Brukt rett olje? slurer kassa? kan være at kassen rett og slett er utslitt... når kassa funker fint hva mener du med det? at kassen girer fint og inga nkking osv..? vist dette er tilfelle har du bytta converter når du bytta kasse?
dagbimmer Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 1: fått tatt diagnose? feilminner? og få sett om det er ulik hastighet på inn og ut aksling.2: kontrolert olje nivå? 3: skiftet olje og filter på kassa? Brukt rett olje? slurer kassa? kan være at kassen rett og slett er utslitt... når kassa funker fint hva mener du med det? at kassen girer fint og inga nkking osv..? vist dette er tilfelle har du bytta converter når du bytta kasse? har tatt diagnose. fikk ikke no fornuftig ut av det i det hele tatt. olje og filer er bytta. konverteren er bytta. den gammle kassa slurte. med det gjør ikke dene. eller seff slurer den litt når den står i nødmodus. for da står den jo i 4 gir. når den først får en god stund girer den veldig fint
en325ic Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 feil på motor? dette kan jøre sånn at girkasse går i nødmodus. eventuelt feil på abs givere?
dagbimmer Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 feil på motor? dette kan jøre sånn at girkasse går i nødmodus. eventuelt feil på abs givere? absen min kødder ja. mener du at det kan være hele probleme???? trodde ikke det hadde noen samenheng. alt for mange år siden jeg har skrudd aktivt bil skjønner jeg:):):):) den jager også litt. men det er vel bare luftmengde måleren antar jeg. takker hjertlig for hjelpa så langt. meget bra og efektivt forum detta her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå