bjørn vidar Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 trenger: helst i ''granitsilber-metallic'' og uten rust -Høyre og venstre framskjerm -H Bakdør -Koffertlokk -Bunnpanne(m50b20) - stålfelger 15'' eller andre felger til nesten gibort pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Har et par 15" stålfelger som satt på e34. Har også et sett (4stk) 16" momo felger med brukbare sommerdekk på til 2000,- Har også tilgang på dører og koffertlokk. Husker ikke helt stand, men er flere, og med litt jobb og lakk blir det nok bra. (kan sjekke opp farger om du ønsker.., men er nok noe oppbevarings-riper, osv..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 hei, eg har h bakdør. farge blå, bra dør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Bunnpanne har eg Kom med bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 har rustri bakluke jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå