Jay-O Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Jah, ble ditcha av en kamerat, kjørt helt fra Stavanger. Sitter i Bergen og lurer på Hva Faen jeg skal ta meg til nå?!?!? Vet ikke om jeg orker å kjøre hjem, og Sas hotellet i byen har ikke parkeringsplasser ledig... Noen her som vet hva jeg kan gjøre? Hvor samler folk med biler seg? Kjeder meg, mildt sagt... Ring/send sms på førtisju sekstisju åttitre tjuefire om du vil ha en ny kjenning! -Jan
///MoePower Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Litt av en kamerat du har, det må jeg si Hva skulle du/dere i bergen i utgangspunktet?
fast Dog Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 ta deg en tur på bryggen å sjekk ut "A" dritfin yacht
Jay-O Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 Dama er her på noe familie drit som ikke jeg ble invitert på, 80 års dagen til mormora... Jeg skulle egentlig treffe han og krasje, men det skjer liksom ikke når tlf er off/utilgjengelig... Pluss at jeg skulle levere fra meg G25 rattet til en her som kjøpte det av meg.
fast Dog Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 hvor mye skal du selge det for? er i bergen så kan godt møte deg å kjøpe det
fast Dog Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 oki..leste litt feil her...trodde du ikke fikk fatt i kjøper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå