NeonMuffler Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 som topic tilsier, så trenger jeg en endepotte til e34, av effekt typen mao det skal bli lyd og se bra ut, så org duger ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 tviler på att en bakpotte gir deg så mange hestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 hmmm har en rustfri fk potte liggende.. hva er du interessert i å gi da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Han mener nok bare den typen eksospotte folk kaller effektanlegg/potte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 riktig Kristian H. Foss, veit at det ikke gir noe effekt, men folk kaller de effektpotter... @JTS77: har du no bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Men god lyd gir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 yepp, så hvis noen har så si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Bilder av anlegget. Men eg "gir" det ikkje vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Bara att dra på Torshov og tjacka en japs dämpare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 "hehe"... @JTS77: takk for tilbud med ikke slik jeg er ute etter gitt, også er det bare ett rør inn. hvis noen har en eisenmann potte eller noe så er jeg intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 ingen som har en eisenmann potte eller lignende liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå