mestr Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 En kamerat er lei e36 m42b18'en sin å lurer på å bygge om til 325, tittet litt på gs å la merke til at 318is og 325 har samme dele nr på bremser osv, stortsett bare drivverk, med mellomaksel og diff som er i annen utveksling, er det mye stress å få noe slikt godkjent hos trangtilsynet? Selv om bremsene er identiske er forstilling/bakstilling noen lunde like slik at man ikke må bytte alt?
Oddey Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 318is'en har vell samme bremser om jeg ikke husker helt feil? det som blir det største problemet når man kommer til biltilsynet med en slik omgjøring er vekten, må regne med at 5 setern blir til 4 seter fort da pga total vekta på bilen øker når man går fra 4 til 6 sylindere .
///Mysild Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 og det med å sette ned seter, har de sluttet med!
525i1991 Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 4er til 6er er bare å glemme uten å få TUV papierer, det er dyrt å hva er vitsen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå