Per Ståle Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Begynte å se litt på nivåreguleringen min i går men ble ikke mye klokere.. Problem: Kan kjøre noen Km så kommer feilmelding opp i chek controll og jeg hører pumpen til nivåreg jobber som f... Ingen synlige lekkasjer på demperene. Men begynte å lure på hvilken type olje som skal brukes på dette systemet og hvor mye??? Er jo ingen peilepinne eller nivåmåler så vidt jeg kan se på tanken?? Har ikke instruksjonsbok til bilen.. På forhånd takk
ØyvindB Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 dette skal vel være samme tank og system som servostyringen ? Fungerer den?
Glenno Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 dette skal vel være samme tank og system som servostyringen ? Ja, skal stemme det. (Mulig kan se det på online etk, eller få laste ned Bentlyboka).
M5captain Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Begynte å se litt på nivåreguleringen min i går men ble ikke mye klokere..Problem: Kan kjøre noen Km så kommer feilmelding opp i chek controll og jeg hører pumpen til nivåreg jobber som f... Ingen synlige lekkasjer på demperene. Men begynte å lure på hvilken type olje som skal brukes på dette systemet og hvor mye??? Er jo ingen peilepinne eller nivåmåler så vidt jeg kan se på tanken?? Har ikke instruksjonsbok til bilen.. På forhånd takk Du kan bruke ATF eller CHF, de grønne dunkene til citroèn sine systemer funker også .. de heter vel pentosin LHM ..
kbteknik Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 sikkert en av reguleringerne bak der er defekt, send meg en pm hvis du trenger, har en 525 med nivo stående som delebil,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå