JTS77 Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Denne motoren manler kun ECU, selges helst i deler.(Kjørt ca 300000) Kan sende. Bilder kommer senere..
ulriksen Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 hva skal du ha for komplett motor og hvor befinner den seg
JTS77 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Befinner seg like ved haugesund. Hvis du skal ha komplett motor må du nesten hente den i løpet av uka. Fordi eg ikkje har løfteutsyr til å ta den ut komplett og fordi vraket må hives før 1 juli. Derfor eg vil selge i deler..
JTS77 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Hvis du tenker delebil tror eg ikkje du vil ha denne fordi ca alt av verdi er solgt untatt motor.. forøvrig er det bilen i linken under. Men for all del du må bare kjøpe den men da får 3000,- Mangler forstilling og. Men det er manuell kasse ja i uviss tilstand. Virka før smellen men er ikkje så villig nå. Regner nesten med en overføring er bøyd eller noe?? Men du kan jo ta turen en dag å se om det er noe du har lyst på. Bilen hives i slutten av uka uansett.
ulriksen Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Befinner seg like ved haugesund. Hvis du skal ha komplett motor må du nesten hente den i løpet av uka. Fordi eg ikkje har løfteutsyr til å ta den ut komplett og fordi vraket må hives før 1 juli. Derfor eg vil selge i deler.. jeg driver med transport så det er enkelt for meg å hente.. hvis motor er bra, så kommer jeg til uka å henter å kan hjelpe til å få den ut Har du en pris å en annen måte jeg kan kontakte deg på? Mvh Niclas PS! er desperat etter motor!!
JTS77 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Tar av toppen i morgen.. Motoren selges i deler.
Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Er interessert i bunnpanne og oljesil samt kamakslinger. 1000,- for alt? Kammene må være i god stand.
JTS77 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Tar av toppen i morgen. Får ta en titt på kammene da..
Snake____1 Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Leningsnett, Dynamo, LMM og div. sensorer? Pris? Hvilken hjerne ble brukt? Vanos\Non Vanos?
JTS77 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 Har ledningsnett, kamsensor, lmm , dynamo coiler osv ecu 405. Non Vanos kom med ett bud på det du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå