LazioKa Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Mitt klimanlegg blåser ikke kaldt bare lunken luft. Noen som vet hva feilen kan være ?
BMWindividual Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Mitt klimanlegg blåser ikke kaldt bare lunken luft. Noen som vet hva feilen kan være ? Blåser ikke kalt eller blåser dårlig og ikke kalt? Først bør du sjekke/bytte microfilter/coupefilter, tett filter kan redusere effekten på annleget. Se om kompressoren kobler inn når du aktiverer ac *. Du skal høre et klikk. Man ser også på kompressoren. Sjekk om det er nok kuldemedie i anlegget, kontakt en som driver med klimaanlegg. Er det stor lekasje da er anlegget tomt for kuldemedie. Hvis det er litt overtrykk ,tommer man anleget helt og fyller på nytt med riktig mengde. Dert står på bilen mengde og type kuldemedie. Ser du bor i vestfold, kan se på ac annleget i din bil hvis du gidder å kjøre til skien. tlf: 95 20 81 73
LazioKa Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Det blåser med bra styrke å kompressoren slår inn når jeg setter på AC. Er vel sikkert kuldemedie som den er tom for. takk for svaret. Gidder desverre ikke kjøre til skien, ellers takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå