e30 tic Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 vurderer å selge disse siden jeg syns di er for brede forran. som skrevet. 4 stk Azev A 9x16" ET15 4x100 vurderes solgt. 4 sprell nye tyfoon 215/40-16"dekk sitter på gått under 1000km (nypris 4000.-) er flasset klarlakk kun på den polerte kanten, så blir kanten polert opp er felgene veldig hele og fine. kan evt selges uten dekk også passer rett på min e30 framme og bak uten spacere. ingen subbing alle senter deksler samt nøkkel til disse finnses ønsker bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perkjetil Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Byr 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perkjetil Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 3500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 er bare å by folkens:) rette felger som bare trenger en shining av ytterkanten for å bli helt fine.. ikke så vanlig med sett i 9".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 byr 3600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_bajaz Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 pris vil du ha? du skal ikke se bort ifra aat jeg er din kjøper bare si pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Intressert i å bytte mot et sett med 7 og 8x15 BBS RS ? Se tråden min for bilder og info. Men mine er til salgs for 7500 kr da.....så må bli med mellomlegg fra din side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Intressert i å bytte mot et sett med 7 og 8x15 BBS RS ? Se tråden min for bilder og info. Men mine er til salgs for 7500 kr da.....så må bli med mellomlegg fra din side Det kan være aktuelt.har du bedre bilder? Jeg betaler evt ikke så mye i mellom siden det er 15" jeg har Rs i 16" liggende fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hvor mye kan du være villig til å gi imellom da ? Ingen av felgene er kantkjørte,trengs kun litt pussing/polering siden klarlakken har flasset. Nye bolter og muttrer koster deg en tusing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Hvor mye kan du være villig til å gi imellom da ? Ingen av felgene er kantkjørte,trengs kun litt pussing/polering siden klarlakken har flasset. Nye bolter og muttrer koster deg en tusing. er på ferie nå, er hjemme søndag. vi kan prates da, jeg må vite at dine går over mine 296mm bremser. (det gjør bbs rm 15" akkurat) regner med RS'ene bygger likt? har sjekket en del priser på bbs deler og det koster. ebay man får bolter for 1000? er senterene pene så man slipper å lakkere dem? azev: er kun kantene som måpoleres opp på dem, er rimelig hele og pene ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hvor mye kan du være villig til å gi imellom da ? Ingen av felgene er kantkjørte,trengs kun litt pussing/polering siden klarlakken har flasset. Nye bolter og muttrer koster deg en tusing. er på ferie nå, er hjemme søndag. vi kan prates da, jeg må vite at dine går over mine 296mm bremser. (det gjør bbs rm 15" akkurat) regner med RS'ene bygger likt? har sjekket en del priser på bbs deler og det koster. ebay man får bolter for 1000? er senterene pene så man slipper å lakkere dem? azev: er kun kantene som måpoleres opp på dem, er rimelig hele og pene ellers. Iclair selger skruer og mutterer til cirka tusenlappen totalt ja. Men skal du ha org. BBS skruer og muttrer så blir nok prisen en helt annen,Iclair selger også rustfrie polerte skruer som jeg egentlig skulle ha til de skulle jeg beholdt de. Orginale er ikke rustfrie,ergo de ruster etter noen år slik som det viser på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_bajaz Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 si pris du vil ha på dem! skal ha sånne felger på min ser du så vil vite pris på felgene uten dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_bajaz Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 eller er du interesert i å bytte mot en fanger? jeg kan gi penger i mellom hvis det er det, har en rieger bak fanger liggende som jeg ikke skal bruke, aldri blitt satt på å aldri blitt lakket.? intresert i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_bajaz Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå