Masus Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 K-sport coilover sett selges. Kun brukt en gang på rudskogen (maks 50mil) Settet har justering av høyde, hardhet og lengde på demperne, det er også camberjustering på topplageret framme. NYPRIS: 9590,- hos GSbildeler Selger for 5500,- Pris er ikke diskuterbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reinli Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Er interesert i å kjøpe k-sport settet ditt ring/sms meg på 93451490 så gjør vi en avtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Dette var hyggelig. Når jeg logger meg inn så er det 5 som sier de skal ha settet. Vet ikke helt hvordan dette skal løses, men tar kontakt etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reinli Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 snart ferdig på jobb eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Litt OT. Men hvorfor skal det selges? Lurer litt på å kjøpe det samme, men har hørt at det knirker? Fins det TUV papirer til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Dette var hyggelig. Når jeg logger meg inn så er det 5 som sier de skal ha settet. Vet ikke helt hvordan dette skal løses, men tar kontakt etter jobb. byr 6000. enkel måte å løse det på er å ha en budrunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 er ikke tuv på disse settene, står hvertfall det i katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Hei. Er på ferie, så har ikke hatt nett tilgang før nå. Har kontaktet førstemann som sendte PM så han får de til satt pris. Er ikke TÜV papirer på disse nei. Jeg opplevde ikke knirk, og har heller ikke hørt andre som sliter med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Litt OT.Men hvorfor skal det selges? Lurer litt på å kjøpe det samme, men har hørt at det knirker? Fins det TUV papirer til det? det knirker bare om du ikke skrur til gjengene på demperne skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Litt OT.Men hvorfor skal det selges? Lurer litt på å kjøpe det samme, men har hørt at det knirker? Fins det TUV papirer til det? det knirker bare om du ikke skrur til gjengene på demperne skikkelig. "litt" lyder lager dette under stellet uansett i forhold til et orginalt understell, pga topp lagringen og evt kontra muttere som ikke er skrudd godt nok til. Men litt må man jo kunne ofre for å få et et stivt og presist understell til en rimelig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå