Halvorsen Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Hei Selger mitt M5 E34 Nürburgring understell fra 93-mod M5 3.8L. Komplett fremme og bak med senkefjører! Ukjent merke på senkefjørene eller hva de senker (desverre). Hadde tenkt å montere dette på min egen E34 (kjøpte understellet bare for noen uker siden), men kom aldri i gang, og har i ettertid fått en god del andre utgifter, så ser meg nødt til å selge det igjen pga dårlig råd. Noen bilder: (er altså komplett sett jeg selger, ikke kun bakdemperne som du ser her) Høyden på bilen Prisen for kun 1 stk bakdemper er over 13 000kr! Understellet er i god stand! Det er en fordel om kjøper befinner seg, eller kan hente understellet i Trøndelag. Bor selv bare en mil unna Trondheim sentrum, kan selvfølgelig treffes etter avtale for salg. Tunge saker å sende rundt dette, men kan vel sendes også, hvis det må til. Starter på lav pris: 5000,- eller høystbydende
BMWPower Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Nei skal du selge det allerede? Må jo bruke det!
Halvorsen Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Hadde jo vært det beste det såklart, men det er så mange andre ting som må betales for tiden. Så det må selges igjen desverre
Halvorsen Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 Dere får komme med bud da, men er 4000 en bedre start kanskje? Veldig billig dette altså
bimmersmakkverk Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 er intrisert jeg, bare att jeg er på sjøen til midten av juli...har du det da så kommer jeg og henter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå