Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du svart teip på frontfanger og bakfanger? Hvis du ikke har det, hadde jeg gått for det hadde jeg vært deg ;) Ellers en dritpen bil det der! Sinnsykt flott! :shock:

Yes da har stafferingslistene forran og bak tidlgere her ser du bilde av at de blei fornyet;-)hehe

Ang lyd og kjøring så må jeg skuffe og si 2011 da bilen blir stående inne på vinterlagring hele 2010 da jeg skal i forsen...hehe dritt kjipt men men

motoren håper jeg å få sammen føre nytår... hehe kansje vi får satt den sammen engang på perm også blir det luftetur... hehe

• 3 weeks later...
  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var bunndelen satt sammen med nye stempler, ringer og lager.. venter på strammeskinna til registert før jeg får montert topp og register, Trodde jeg hadde noen oppdaterte bilder men hadde ikke, år rase ut på verkstedet å ta noen bilder i morgen...

Men nå har toppdekselet fått litt lakk ;-)

2xbjxext6czoy0kllcqk.jpg

Skrevet

Du får nok ikke så heftig lyd som i den du la ut film av ;)

Men du får det til å høres ut som at du VIL i Forsvaret???

Jeg forberedte meg i lengre tider på hvordan jeg skulle dimme. Heldigvis hadde jeg registrert at jeg skalla hodet mitt oppi en vifte på jobb for noen år siden. Gikk rett gjennom den :P For jeg hadde jo såååååå store problemer med nakken! Sa jeg ikke kunne gå med sekk og slikt! hehe!

Skrevet

Hehe ja er neon som får det til.... har ingen skader el skavanker desverre.... Vil vel egntlig ikke nei.... men har blitt innstilt på at jeg skal inn og da får man gjøre det beste ut av det.. har jo fått plassert bort bil etc så alt er jo klart for å reise. grunnen til at jeg ikke vil er at det er økonomisk ruin og får ikke brukt bilen etc... hehe sånn utenom det syns jeg det er helt greit, men hvem vil inn hvis de ikke må? ikke jeg hvertfall... hehe nei blir nok ikke helt lik lyd men i næheten ;-) gleder meg uansett å få det sammen og brukt det... venter bare på noen små deler til registeret så jeg får på topp etc... hehe mangler bare kammer og dyser nå...

Skrevet

Det er altid en måte å komme seg ut på om du abosolut ikke vil. Jeg var innstillt på å ikke være der, ikke pokker om jeg skulle! :P

Få fast legen din til å skrive at du har problemer med store folkemengder og forsamlinger. Den funker hver gang!

• 4 weeks later...
Skrevet

Siden jeg har ventet utrolig lenge på registerstrammeskinna så har det vært lite oppdatering her da det ikke er blitt gjort noe særlig ;-)

Men torsdag kl 09 ringte en vennlig kar fra Gs å sa delen var kommet... så da fikk jeg gjort en god del i går.... Fikk på registeret bunnpanne, topp etc... hehe her er noen bilder. Mangler nå bare kammer, dyser og elnett, kammer og elnett er forhåpentligvis på vei i posten, dyser har jeg ikke helt bestemt meg ennå ;-)

ca1sqg9fh3ewrst91o77.jpg

mmwatmy9ecs6v2z1gsfz.jpg

st4tmzmb01t872gf07v5.jpg

n851z9hj53nlw7a9hmgt.jpg

f5zzuacq7bgck5q6enwi.jpg

8v01odpc94w6ghowb0pm.jpg

sfghtwkl618w71cq9h51.jpg

Skrevet

Noen fler, måtte teste hvordan det så ut med toppdeksel og innsug... hehe

Må beklage dårlige bilder da det er ganske mørkt i kroken jeg står, og tatt med mobil... hehe

zzz3eays6kji5bz0xfaw.jpg

dqn3wdympdkxbpzj7t8h.jpg

k1zsfyl1vtkz0gaghv2u.jpg

xr3fyk670qtqso9gj6gk.jpg

a9na9xjguuzhkdwp6lqa.jpg

9yuzrqbcrwxtzc2ek8uv.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...