Stian_B Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Da var kammer og øvre toppen demontert og frest. Montert sammen igjen og timet registeret snurret litt lettere nå som det ikke buttet... hehe Bare å få justert ventiler nå så blir det knall... Fikk også montert inn nye radiatoren på mandag så slenger ut et bilde av det...
carlhaakon Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 det her blir tøft sikkert jeg som ikke har lest det, men du selv som skrur alt?
Stian_B Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Skrur alt selv ja... hehe Tør ikke legge smykke i andres hender... hehe
carlhaakon Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Skrur alt selv ja... hehe Tør ikke legge smykke i andres hender... hehe aha. like greit det om man kan det jeg hadde vert livredd får og skrudd på en så vakker bil hehe. selv om man har mer kontroll sikkert over hva som blir gjort da. mye HK osv blir det i denne til våren da?
Stian_B Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Hehe sant det og men da er man hvertfall selv skyldig og slipper å klandre andre... hadde jeg skult gjort denne jobben med motoren på et verksted så hadde vel motoren kommet på det dobbelte med arbeid.... men da har men en garanti og da...Ang Hk tør jeg ikke si noe... hehe har ikke peiling på hva jeg havner på... Hadde vært morro med rundt 200 på hjula da men veit ikke...dyrt å sugetrimme og har jo absolutt ikke tatt den helt ut så får vel ikke så altfor mye... hehe men får hvertfall en nyoverhalt motor, var joe det som egentlig var utgangspunktet...
carlhaakon Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 skjønner, er jo fordeler og ulemper ved alt. men prisen på og overhalle er vel ganske stor i forhold til og gjøre ting selv. blir moro og se da hvor mye du har? blir det sprut i den da?
Stian_B Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 ja er det... hehe helt klart...Ja blir sprut men ikke fult sprut, blir alpha N prinsippet så styrer kunn innsprut, mest for å fjerne luftmengdemåleren... så får jeg chippet hjerne til tenning. Kjører da uten mengdemåler og styres utifra tps.
helgeb Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 trenger du shims til ventilene har jeg endel liggende, bare si fra tykkelse du trenger så kan du få kjøpt av meg for 50kr stk har også originalt verktøy til å presse ned løfteren med kammene montert
GeirAndre Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 dyrt verktøy ass.. hehe.. blir det spennende å se hvor mye banning det blir i morgen med å shimse ventiler hehehe
Stian_B Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Ja da var ventilen justert, gikk fint det... hehe og toppdekselet endelig montert... ventet lenge på det, ledningsnettet blei sendt i dag og kommer forhåpentligvis før jeg reiser. lite bilde av motoren... gleder meg til perm og kan dytte nedi denna i e30n igjen... hehe
SSM Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 DIMM du Så ordner alt seg selv! heh Ser unektelig bra ut, åper jeg får se den på treff i år og og eventuelt få kjørt med deg!
Stian_B Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Hadde vært digg.... hehe hvis det blir noe treff i år så bare å henge seg på hjul
SSM Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Det er nok du så må prøve å henge på meg i tilfelle hehe
Stian_B Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 hehe får se da blei hengende bak i fjor... hehe men med nye dekk og muligens ny motor på den din så er det nok jeg som blir hengende etter ja... hehe s50 du skal ha el? blir nye hjul og bremser på min og ny overhalt motor... men gleder meg uansett... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå