ragua Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Åpen for bud også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18525046 Vært svært lite respons på denne synes jeg så si fra hva det er som skremmer! Høy km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Jeg tror det har noe med sessong slutt å gjøre, er lettest å selge cab på starten av sommeren, ikke slutten, er noe jeg tror ihvertfall . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Prøvd å selge siden juni nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Da vil jeg tro at det er km stand som kan for det. Ikke det at den er så voldsomt høy og avskrekkende i seg selv, men så lenge det finnes tilsvarende bilder på markedet, med mye lavere km stand, og bare litt høyere pris, så er det godt mulig flertallet foretrekker disse. Men nå er nå bruktbilmarkedet i seg selv treigt da, uansett bil! Er ikke så reint få bruktbilhandlere som har gått konk i løpet av 2009. Får bare satse på bedre tider Fin bil du har hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Har solgt noen biler nå men må si at det er tregt marked for tiden ja. Alle mine andre biler har gått iløpet av 1 uke. Dritlei av annonseselgere som skal smiske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_89_x Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Har solgt noen biler nå men må si at det er tregt marked for tiden ja. Alle mine andre biler har gått iløpet av 1 uke.Dritlei av annonseselgere som skal smiske.. kan få bytte i en bmw 523ia me lyse brundt skinn interiør osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Bytte kan jeg godt gjøre men er ute etter diesel evnt noe annet med lavt forbruk. Holder på å bygge meg leketøy så må ha noe billig til jobb og pendling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_89_x Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Bytte kan jeg godt gjøre men er ute etter diesel evnt noe annet med lavt forbruk. Holder på å bygge meg leketøy så må ha noe billig til jobb og pendling. Berre å kjør pent det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Bumper denne, har funnet meg ny bil så vil få vekk litt lån. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 pris , km info om bilen , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 pris , km info om bilen , Se autodb linken i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 tittet der nå , men har du litt mer info om bilen , mange eiere service hefte ting som er gjort med mer bilder av motor samt intiøret ,, hatt denne lenge du eller , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå