Gå til innhold

BMW 325 Cab E36


ragua
 Share

Anbefalte innlegg

tittet der nå ,

men har du litt mer info om bilen ,

mange eiere

service hefte

ting som er gjort med mer

bilder av motor samt intiøret ,,

hatt denne lenge du eller ,

Vet ikke hvor mange eiere det er på bilen. Tror han jeg kjøpte den med sa at det var 1 føre han. Med andre ord 3 eiere i norge. Ble importert i 2001.

Service hefte har jeg faktisk ikke sett etter. Har en stor perm med kvitteringer o.l liggende i bilen.

Motorbilde kan jeg alltids orde. Samme av interiør.

Jeg har hatt den siden april 2009.

Jeg har byttet panser, lykter og sånt smådill. Byttet litt brytere på ruter som ikke fungerte. Er en 15 år gammel bil så strøken er den ikke men den er god å kjøre og fungerer bra. Nylakkert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 months later...
hmm ser fin ut denne.. men en ting:

det sår at den er blå perlemor?

bilen ser da ut som at den er Daytona violet men..

Som du ser i annonsen så er det orginal farge med tilsatt blå perlemor. Når jeg skulle lakke den opp igjen ville jeg gi fargen et ekstra løft. Derfor tilsatte vi litt blå perlemor. Som virkelig gjorde susen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to i distriktet her som har solgt cabene for 55 og 60000 med mye lavere km.stand og grommere utstyr. Du må nok justere litt pris igjen.

Hadde maks betalt 45-50k

Da får du ta en titt og se hva likens biler koster på autodb og finn.no. Om du ikke er intr. i bilen så kan du også spare deg for slike komentarer. Prisenantydning er satt og resten skal du drite i hvis du ikke er intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to i distriktet her som har solgt cabene for 55 og 60000 med mye lavere km.stand og grommere utstyr. Du må nok justere litt pris igjen.

Hadde maks betalt 45-50k

Da får du ta en titt og se hva likens biler koster på autodb og finn.no. Om du ikke er intr. i bilen så kan du også spare deg for slike komentarer. Prisenantydning er satt og resten skal du drite i hvis du ikke er intr.

Stakkar,han har jo kreft i skallen. Har sikkert ikke lenge igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...