Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Selger felgene mine som står på en E36 coupe nå. Ingen problemer med subbing. Felgene har noen småskader som jeg vil ta bilde av straks jeg får bilen igjen fra lakkering. Er ikke noe kast bare litt steinsprut. Felgene er 8x18 med 225\40 Goodyear EAGLE F1 GS-D3 Det er gode kvalitetsdekk. Kjørt veldig lite. Har til og med "gummi hårene" igjen. Tidligere eier sier at ET er rund 40 og disse passer som sagt rett på E36 uten noe problemer. Starter budrunden på 4500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 ja, jeg byr 4500 jeg, hvis de passer på e46 og det er mulig og prøve felga på bilen? Mvh Morten Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 notert. Alt skal bli mulig. Må bare få igjen bilen min og bytta felger først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 oki. 91378982, ring meg eller send en melding når det skjer noe mer da vet du! Mvh Morten Lie. du kan evt sende pm her også, men ikke glem meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 bump. Kan møte i østlandsområde på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 bor på østlandet jeg, hvor på østlandet skal du? nærheten av drammen eller sånn? du fikk nr mitt over her, så bare ring meg eller send en melding. jeg ekke så ofte på forumet her ser du. Hilsen Morten Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 ikke til meg iallefall.. som ikke har fått noe svar på EVIGHETER! *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 BOOM! her er jeg. Felgene er ikke solgt! Er i småforhandlinger med Morten her, men har hatt besøk i helgen og har derfor vært lite på forum. Beklager dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 4500 vis ikke du ikke får solg dem til morten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 hei christoffer, hva skjer med disse felgene? snakket med deg i forrige uke da du sa du skulle ta bilder og sjekke et. venter fortsatt på svar. tlf nr mitt er fortsatt 91378982... har fortiden ikke tilgang på msn, problemer med tilkobling. Mvh Morten Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Ah... har venta på deg på msn Tar å ringer deg på søndag får besøk i helgen. Lager notis på mobilen min så jeg ikke kan glemme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 det er sjåkkrøddi, Mvh Morten Lie:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Det var et uttrykk jeg ikke har hørt før. Går utfra det er ok siden det står Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå