AlXz Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Noen som har dette? Må være fra en m52 e36. (Større hull til rør i bunnpanne enn det m50 har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Har ett liggende jeg, bytte til ett m50 rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Har ett liggende jeg, bytte til ett m50 rør? Gjerne det. Har du et bilde ..?` Du er sikker på at dette er til e36..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Bunnpanne bak, bilder kan skaffes til i morra, da motoren ligger på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Ok, flott. Forskjellen som jeg vet om på m50 og m52 bunnpanne er hullet til dette røret, og røret. m52 har større diameter i hull i bunnpanne og bunn av røret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Fant ut det jeg også da jeg satte på en M50 bunnpanne på en M52 motor i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Ah.., skjønner Sjekk åssen peilepinnerøret var festa i blokka også da. Om det sitter feste fast sveiset i røret som er skrudd rett i blokka, eller om det er en brakett eller noe imellom. Knips bilder M50 røret er festet til brakett som er skrudd i blokka. Har nok brakett ekstra også tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Fant du ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Joda, prøvde å ringe deg og Men uansett, bilder:::... Om du har peilepinne, så kan du få litt penger av meg òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Nice Husker du tilfeldigvis hvor i blokka den braketten treffer hen?? Ikke mulighet for et bilde der? Skal ha rør og pinne jeg Har du pinnen fra dette røret..? Kan ta resten på pm egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Da har vi funnet ut at denne også er e39... Så da passer det ikke helt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå