336mik Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 tangorev skrev: PnP ms på meg.. Funker plettfritt etter en tur hos Christer M20 eller M50? Trengte du noe ekstra duppeditter,og har du turbo eller sugis?
M30Punk Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 tangorev skrev: PnP ms på meg.. Funker plettfritt etter en tur hos Christer Hvor mye betalte du for mappen hos han?
tangorev Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 336mik skrev: tangorev skrev: PnP ms på meg.. Funker plettfritt etter en tur hos Christer M20 eller M50? Trengte du noe ekstra duppeditter,og har du turbo eller sugis? m20 turbo.. Med ekstra tenker du m50 TPS og lufttemp? Tok ut lufttemp føleren fra en gammel LMM og fikk den inn i et trykkrør. Vakum til map sensor.
tangorev Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 M30 skrev: tangorev skrev: PnP ms på meg.. Funker plettfritt etter en tur hos Christer Hvor mye betalte du for mappen hos han? Fikk en "kompispris" så det beste er å ta kontakt. Er vel timespris i utgangspungtet. Billigere om du kommer med en fungerende startmap og med en fungerende warmup. Da trenger han bare å plotte inn tenning og justere VE tabellen. Skal du ta alt fra scratch tar det vesentlig lenger tid. At alt fungerer og sitter sammen er også viktig. Fort gjort at det er noe småplukk som ikke fungerer, trykkrør som hopper av++ Trippelsjekk alt før du skal inn. Om ting må gjøres/repareres underveis tar det fort mye unødvendig tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå