Eklund Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 har en metallisk klonk lyd venstre bak når jeg kjører over ujevnheter. begynnte etter at jeg skiftet dempere selv, men hadde den på verksted for å sjekke samtidlig som jeg fikk på nytt bremserør. nå er jeg usikker om de hadde god nok tid eller om de faktisk sjekket det, for jeg snakket med sjefen og ikke han som gjorde det. jeg var på reise når bremserøret røk så fikk snike i køen p verkstedet, de kanskje var på overtid. Kan det være en foring eller noe som fikk seg litt ekstra å gjøre når demperen plutselig begynnte å fungere eller kan man montere feil på noen måte? Sitter bra oppe og nede også tror jeg. Forslag?
Richirich Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 jeg har også sånn klunkelyd.. bytta dempere og fjører + tårnlager..
Eklund Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 byttet ikke tårnlager. det var ingen lyder før nye dempere.
Eklund Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Det var ene brikka (øverst) som var montert feil vei mellom demper og tårn. Var faktisk den som mekanikern skiftet og ikke den som jeg selv prøvde meg på. Snudde den og lyden ble borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå