oxbow Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Tänkte att min bil kanske kan vara intressant hos mina grannar Norge. Så här kommer en annons. BMW E46 M3 uttagen 02. All utrustning på riktigt. Elinfällbara backspeglar Elstolar med ställbar svank och sidostöd Taklucka Navi+TV+Harman Kardon GSM Elrollo Backsensor Buffaloskinn HPF Stage-2 kitt Bilstein PSS10 coilovers H&R camberstag Ställbara krängningshämmare Keramisk koppling Nya Kuhmo värstingdäck (245+275) m.m 540 hästar på vanlig bensin 670 hästar på vanlig bensin + methanolinsprutningen 730 hästar på racesoppa 770 hästar på racesoppa + methanolinsprutningen Ser, går och låter som en orginal M3:a, tills du gasar. Läs mer på http://www.m3turbo.com om kittet. Priset är 369 tusen svenska. Maila: anders@stopp.se för kontakt. Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 FYY, så heftig. Synd den ikke passer mitt budsjett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 FYY, så heftig. Synd den ikke passer mitt budsjett Tackar. Det är en riktigt grym sleeper Ser och låter precis som en orginal.. Ska satsa på banåkarbil och vill ha mindre effekt och lägre vikt. Blir en 996:a formodligen eller en E36:a med chassi. Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 den havner på sikkert over 1mill ferdig regga i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 den havner på sikkert over 1mill ferdig regga i norge shit. Vad har ni för konstiga skatteregler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Vel, en bil som koster 400.000 nkr i Tyskland havner vel rundt 1.000.000 nkr på Norske skilter, det sier vel det meste om våre skatteregler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Vel, en bil som koster 400.000 nkr i Tyskland havner vel rundt 1.000.000 nkr på Norske skilter, det sier vel det meste om våre skatteregler Galet. Går det att skriva ner värdet på kvittot så man får ner värdet att skatta på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Ja, men verdien har kun betydning for moms (25% på kjøpesum). Den store andelen avgifter er avgift på co2-utslipp, hestekrefter, vekt og motorvolum. Jeg tror ikke den kommer på over en million, for man må selvfølgelig ta den inn med original effekt (343hk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Ja, men verdien har kun betydning for moms (25% på kjøpesum). Den store andelen avgifter er avgift på co2-utslipp, hestekrefter, vekt og motorvolum.Jeg tror ikke den kommer på over en million, for man må selvfølgelig ta den inn med original effekt (343hk). Ok Fast det är rätt så vettig skatt ändå om man ska tänka på miljön. Självklart skyltar man inte med 770 hp om det blir import Ingen som ska till Gatebil på Mantorp? Bilen ska kanske dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Vanvittig bil, det er drømmen. Må bare bruke 20 år på å opparbeide meg summen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 helvetta bilprisane i norge da:/ bil er halvpris i sverge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Fortfarande ingen som är sugen? Snart hoppar det i en bur i bilen om ingen köper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Horsepowerfreaks sine turbo kit er helt syke! Blir vanskeligt å ta den inn på orginal effekt, pga den må inn til teknsik kontroll hos biltilsynet før man får skiltene. Tror nok de vil se under panseret..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 hpf m3! jeg får fryktelig lyst på turbo da jeg ser denne filmen :) finns hpf i sverige??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 De har kanskje leverandører i sverige men de holder til i statene. Sykeste er det 1000hk kitet de har til M3 til 30 000+++ dollar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg