bmw pat Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Den lista koster 139 kr ny og kan kjøpes på alle Bmw fohandlere.
xploticx Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Bump. Jeg reiser til nord trøndelag natt til torsdag, altså natt til 9. juli. så da har jeg mulighet til å ta med ting på veien.
spaix Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 har en komplett bil som hugges, karrosseri er rustent og fælt, interiør er mer eller mindre strøkent sort stoff.Baklykter, CD-Spiller, høytalere, eksosanlegg, mellomaksel og girkasse og hele clutch opplegget er ikke til salgs, motor selges vis jeg får et bra bud. Bilen har forøvrig gått 270 000+km men det er fortsatt masse bra deler på den. Vinduer (alle sideruter og bakrute 1100,-) Interiør (mangler plata rundt girstanga 2000,-) Understell Motor (km 270 000, svetter litt, HBO 3500,-) Diff Hjuloppheng Ledningsnett (motronic styringsenhet, hjerne mangler samt coiler) Frontlykter Avtagbart hengerfeste (500,-) Frontfanger (300,-) Bakfanger (300,-) Frontplate Diverse Deksler +++ bilen hugges fortløpende, etterhvert som deler blir solgt og bilen blir ribbet selges også diverse invendige hjulbuer, gulv, bærende konstruksjoner osv, så sant det er i bra stand. har ingen bilder av bilen nå men kan nevne at den er diamantsort og ellers helt orginal Kontakt meg på: TLF: 98632976 E-Post: danivarb@hotmail.com eller PM P.S gjerne gi en liten bump vis tråden er langt nede Dette er solgt: Dynamo Viskermotor trenger staget som får vindusviskerene til å gå rundt pris?
spaix Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 har en komplett bil som hugges, karrosseri er rustent og fælt, interiør er mer eller mindre strøkent sort stoff.Baklykter, CD-Spiller, høytalere, eksosanlegg, mellomaksel og girkasse og hele clutch opplegget er ikke til salgs, motor selges vis jeg får et bra bud. Bilen har forøvrig gått 270 000+km men det er fortsatt masse bra deler på den. Vinduer (alle sideruter og bakrute 1100,-) Interiør (mangler plata rundt girstanga 2000,-) Understell Motor (km 270 000, svetter litt, HBO 3500,-) Diff Hjuloppheng Ledningsnett (motronic styringsenhet, hjerne mangler samt coiler) Frontlykter Avtagbart hengerfeste (500,-) Frontfanger (300,-) Bakfanger (300,-) Frontplate Diverse Deksler +++ bilen hugges fortløpende, etterhvert som deler blir solgt og bilen blir ribbet selges også diverse invendige hjulbuer, gulv, bærende konstruksjoner osv, så sant det er i bra stand. har ingen bilder av bilen nå men kan nevne at den er diamantsort og ellers helt orginal Kontakt meg på: TLF: 98632976 E-Post: danivarb@hotmail.com eller PM P.S gjerne gi en liten bump vis tråden er langt nede Dette er solgt: Dynamo Viskermotor + termostaten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå