Jump to content

Recommended Posts

Posted
Jepp, det kan man med litt modifisering av motorkontakten :)
Jøss bare det? :roll:

Hva med om motoren er fra en 3 serie og skal på en 5 serie?

Hva med ledningsnette ellers, hjerne , lmm, belg, lambda, eksos, svinghjul, motorfester, luftfilterboks... ?

Tror svaret ikke er fult så enkelt som bolt on men kommer litt ann på hva som hører med motoren som kjøpes etc.. .

Edit: Hvordan det er få godkjent m50 der det har vært m20 er meg også uvist.

Posted

Beklager kort svar Glenno :wink: Setter i M50 i E30 om dagen, så vet hva som må til. Men her var spm om det var mulig!

Om motoren er fra 3 serie E36, må man ha bunnpanne, oljepickup og peilepinne fra E34 M50

Hva med ledningsnettet ellers - Sitter på motoren du handler...Eneste er kontakt mellom motorledingsnett og bil-nett som må kobles sammen.

hjerne - sitter på ledningsnettet til nye motoren...

lmm, belg - Klart man må ha fra M50, men det er vel inget problem.

lambda - Lambda må man ha fra M50 ja.

eksos - Bruker originale M50 manifolder og rør ned. Etter dette står man fritt til å finne på noe selv.

svinghjul, motorfester - pleier da sitte på motor om man kjøper en komplett med kasse.

luftfilterboks - hvem trenger det? Konfilter!

Radiator fra M50 er også å anbefale

Så med andre ord: Kjøper du en motor, kasse og det som hører med (lmm osv) som har stått i E34 er det veldig grei skuring.. :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...