Gå til innhold

Anlegg i min e34


Anbefalte innlegg

Holder på og lage litt meir lyd i bilen min.

Og vil gjerne ha noe tips osv :)

Har 2stk 12" kicker subber og noen focal 6x9 høytalere.

Noen som har erfaringer me desse? hva som må til for og drive subber?

Går for en monoblock, noen formening om hvor stor forsterkeren skal vere? skal også ha noen 5.25" i front, komponent sett. Noen som har peiling på hvilke som duger? noen som har gjort dette selv? :shock:

Har selv lite peiling på stereo anlegg :P

Tenkte jeg skulle handle på bassbrothers ..

espp86v9kg3lsa1pzjrv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Apline type x comp. sett i front som funker utrolig bra. For subbene dine må man vite hvor mye watt de er på. Kan tenke meg du blir å trenge en kraftig monoblokk. Kanskje en 1000watts forsterker. Har 2 12" alpine type R. Har alpine monoblokken på 1000watt. Den funker helt utmerket. Du kan få en del styr med de 6x9 erne. Da må du kappe i stålet bak. Men ikke umulig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville styrt unna 6x9 bak, har gjort det i bilen min.. kjøpte DLS frontsett (som du forøvrig kan handle hos bassbrothers) som jeg er veldig fornøyd med ! DLS er absolutt et merke å anbefale :) det er ikke veldig kjent rundt om, men de vinner priser i hytt og pine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som Richirich sier så styr unna 6*9 dritten, d er ikke noe å ha i en bil. hadde jeg vært deg så ville jeg kosta på meg et par 6,5" kit i stedet, ikke er d så mue jobb for å modde dem til heller, og d er verdt bryet :)

men sjekk gjerne tråden min å se om du får noen ideer selv ;)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...