Z_AGo Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 har litt problemer med å starte en 96-modell 316i. når jeg vrir om nøkkelen så prøver bilen å starte, men så slutter den og går over til en slags summing. jeg får start på bilen etter jeg har vridd mange nok ganger men er litt irriterende da. noen som har hørt det sier at det virker som om starteren hopper over noen hakk! noen som vet hva dette er?? og hva som eventuelt må gjøres for å fikse problemet?
manta-a Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Sikkert innslaget på starter som e gåent.Kan hende att æ har starter til denne,Hvis du har m40 motor.
kasper Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Hadde akkurat det problemet du beskriver på min m43. Den startet etter et par forsøk som regel, men ofte så bare snurret starteren uten å ta tak i svinghjulet. Hørtes ikke helt pent ut heller! Byttet starteren og vips så gikk det glatt Kom på litt over 2000+ kr på deler fra koed. Jeg er rimelig grønn på skruing men fikk det til med Haynes. Måtte av med øvre og nedre innsug og fuel rail. Husk nye pakninger, er ikke dumt å ha en meter ny vakum slange å ta av heller. Mine var pill råtne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå