Gå til innhold

Brock B1 17" felger.4x100. SOLGT

Steven
 Share

Anbefalte innlegg

Må ha nye felger til E30en pga. større bremser.

Felgene er fine å se til, kun et par hakk i den ene framfelgen. Klarlakken er intakt på alle 4. Men den ene felgen venstre foran er litt skjev pga. en tur i grøfta. ingen merker på felgen da det var i gress. Men rister i rattet rundt 100-110km/t. Ellers fint. Dekka bak er helt nye, kun kjørt rundt 60mil. Framdekka er ca halvslitt.

Dimensjoner felger:

Foran: 17x8,5 ET13

Bak: 17x10,5 ET20

Dimensjoner dekk:

Foran: 215/45/17 av typen Federal SS-595

Bak: 235/40/17 av typen Federal SS-595

Boltsirkel: 4x100

Disse felgene har polert kant.

Felgene befinner seg på Ferkingstad, ca 30 min utenfor Haugesund.

Pris: Bud over 7000,-

Steven på tlf: 930 52 540

qc955yl8euetwu7eobk4.jpg

0wfym4lz23xxa6xmxouy.jpg

Venstre bak

2ee5mi2wrubopkdnmumm.jpg

Venstre foran

sbp9yec4d6o3s7iwrnoj.jpg

Høyre foran

ldq1vei1xs870wcvs4ub.jpg

Høyre bak

c85rd2m62i622adxy19n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intr i komplett Mtech 2 pakke med ett pittelite mellomlegg? =p

hehe, akkurat det har jeg faktisk på bilen fra før. Den svarte på bildene over er en prefacelift med glassfiber front og hekk ;) Så det tilbudet blir da desverre lite aktuelt for meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene kan sendes ja om kjøper ordner og betaler frakta! :D Sender posten felger med dekk da?

Ja man får sendt dekk og felg med posten, men de har maksgrense på 35kg pr pakke, så da må det nok sendes som flere pakker, avhengig av vekten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er intressert, men skeptisk siden det er kast i en felg.. hmm

Ok, men det kastet kan man fint kjøre med til vanlig. Merker det kun i høye hastigheter rundt 110. Å når man svinger forsvinner det, kun når man kjører rett frem. Er nok mulig å få retta det også, men det greieste er vell å få tak i ny felg. Men uansett fullt bruklig til vanlig kjøring.

Henter mest sannsynlig nye felger på fredag, så da tar jeg dem av å vasker og steller dem. Så tar jeg noen bedre bilder av hver enkelt felg for dere som er interessert :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...