Steven Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Må ha nye felger til E30en pga. større bremser. Felgene er fine å se til, kun et par hakk i den ene framfelgen. Klarlakken er intakt på alle 4. Men den ene felgen venstre foran er litt skjev pga. en tur i grøfta. ingen merker på felgen da det var i gress. Men rister i rattet rundt 100-110km/t. Ellers fint. Dekka bak er helt nye, kun kjørt rundt 60mil. Framdekka er ca halvslitt. Dimensjoner felger: Foran: 17x8,5 ET13 Bak: 17x10,5 ET20 Dimensjoner dekk: Foran: 215/45/17 av typen Federal SS-595 Bak: 235/40/17 av typen Federal SS-595 Boltsirkel: 4x100 Disse felgene har polert kant. Felgene befinner seg på Ferkingstad, ca 30 min utenfor Haugesund. Pris: Bud over 7000,- Steven på tlf: 930 52 540 Venstre bak Venstre foran Høyre foran Høyre bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Intr i komplett Mtech 2 pakke med ett pittelite mellomlegg? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Intr i komplett Mtech 2 pakke med ett pittelite mellomlegg? =p hehe, akkurat det har jeg faktisk på bilen fra før. Den svarte på bildene over er en prefacelift med glassfiber front og hekk Så det tilbudet blir da desverre lite aktuelt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Kjenner ingen som skal ha heller? =D faen meg umulig å bli kvitt.... Utrolig nok, ladd på felger =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 M-Tech II kit umulig å bli kvitt hmm kanskje jeg er intr.. er det orginalt eller glassfiber? sprekker? kan du sende meg bilder på mail Kan nok i tilfelle gjøre en byttehandel her siden jeg er broderen til steven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Det er flonk nytt (= glassfiber. Er til preface, men sikkert mulig å bruke på facelift også, ligger en salgstråd ute. Var vel i hovedsak mest intr i å selge, men byttehandel kan diskuteres =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 okda, men orker ikke å stresse med det hvist det er til prefacelift når jeg har facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Okeij (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Felgene kan sendes ja om kjøper ordner og betaler frakta! Sender posten felger med dekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Felgene kan sendes ja om kjøper ordner og betaler frakta! Sender posten felger med dekk da? Ja man får sendt dekk og felg med posten, men de har maksgrense på 35kg pr pakke, så da må det nok sendes som flere pakker, avhengig av vekten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Ingen som vil ha gromme felger til E30? Kan også byttes i andre felger til E30. Da med sånn ca samme bredder i 17" eller 18" størrelse i 4x100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 jeg er intressert, men skeptisk siden det er kast i en felg.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 jeg er intressert, men skeptisk siden det er kast i en felg.. hmm Ok, men det kastet kan man fint kjøre med til vanlig. Merker det kun i høye hastigheter rundt 110. Å når man svinger forsvinner det, kun når man kjører rett frem. Er nok mulig å få retta det også, men det greieste er vell å få tak i ny felg. Men uansett fullt bruklig til vanlig kjøring. Henter mest sannsynlig nye felger på fredag, så da tar jeg dem av å vasker og steller dem. Så tar jeg noen bedre bilder av hver enkelt felg for dere som er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg