Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

stempler lever på lånt tid når du nærmer deg 400hk.

Men klart, det er forskjell på hver enkelt motor, og hvordan de er kjørt tidligere.

Det er folk som har kjørt med mye mer over lengre tid, men jeg ville ikke lagt meg på noe mer enn 350. Hvertfall ikke hvis den skal brukes skikkelig.

Skrevet

Hvor lenge skal den vare?

Det er litt som å spørre hvor langt et tau er, for det helt an på.

Skal du bruke bilen litt ville jeg stoppet på 300

Kansje strukket det til 350 dersom du kjører fornuftig. Det vil jo også gå utover drivlinjer, bremser, girkasse, clutch osv med så mye effekt.

Selve blokka tåler minst dobbelt av det du antyder, men delene i og rundt den er dens svake ledd. Så du må nesten jobbe utfra det

Skrevet

Jeg så en svenske som skulle selge en turbomotor som skulle være god for minst 500++. Han hadde m52 vanos kolvar. men 8.5 i komp. Er dette mulig?

Hvor mye tåler mlspakninga uten å frese spor for ringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...