ØyvindB Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Nå er familiebilen til salgs. Kjørt 202 000km, jeg har eid den siden desember 2004 og kjørt 50 000 med den. Den har fungert utmerket i perioden og gjør det fremdeles. Det har blitt byttet slitedeler etterhvert som ting har hatt behov for det. Bilen har sort sportsskinninteriør (også dørsider), fungerende Aircondition (R134A gass), tilhengerfeste og manuell gir. Gode sommerdekk og greie vinterdekk. Sommerdekk er 17" krysseikefelger og vinterdekka er 15" BBS. Selvfølgelig EU godkjent. Jeg legger inn annonse på finn en av dagene med mer info. Ser for meg 65 000kr. Dette er virkelig en gullgod familiebil, god plass og meget gode stoler. Motoren er M50B25 med vanos. 192 hester. Det er ikke mange av disse med det "riktige" utstyret tll salgs, det riktige utstyret er : *Ikke takluke (rust,masse feil og vannlekasjer) *Ikke Rails (penere og mindre rust) *Sportsinteriør *Skinn *Aircondition *Manuell Gir (lavere forbruk,færre feil og 200% mer kjøreglede) *Fineste felgene *Dobbel rollo (nett over baksetet og overtrekk over bagasje) *Tihengerfeste med original strømboks (1580kg tilhengervekt) *Solgardiner integrert i bakdører *EL vinduer foran men ikke bak (=ikke klemte barnefingre) *M5 Krengestag bak (det lille ekstra for kjøreegenskapene) Ta kontakt for mer info. oyvind.berg@gmail.com tlf: 916 75 577 Bilen er forøvrig oxfordgrønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Forøvrig er det en 1994 modell, og står i rogaland. Bilen er solgt ny i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Annonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17989707 Flere bilder http://picasaweb.google.no/oyvind.berg/ ... irectlink# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Prisen er satt ned til 59 000 kr.. løp å kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 *Ikke takluke (rust,masse feil og vannlekasjer) Hver sin mening. Aldri hatt noe tull med min dobbletakluke som er det rette utstyret . Knall fin og driftssikker bil dette. Løp og kjøp . Denne burde gå kjapt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 om du vil kjøpe min m5, så tar jeg gjerne denne som delbetaling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Kunne også tenkt meg denne om den hadde hatt takluke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Jeg trenger nok ingen M5, forøvrig skal jeg for min del aldri mer ha takluke. Iallefall ikke på en E34 Touring, når jeg kjøpte bilen så jeg på mange biler og INGEN hadde fungerende takluke. Det var ikke altid eierne visste det selv heller. Forøvrig blir takhøyden for lav for meg med takluke i disse bilene. AC er fint som snus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Denne bilen mangler desverre den av de tingene jeg savner aller mest på den jeg hadde. Dobbel Takluke! Og jeg er veldig nysgjerrig på hvor høy du er hvis det blir for lavt under taket på de med takluke. Jeg er 193cm høy å følte aldri jeg hadde dårlig plass i bilen! Lykke til med salget, ser ut som den er meget godt holdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Jeg er 190, men jeg pleier å sitte veldig rett i ryggen. Jeg har faktisk kjørt biler som ikke blir rette NOK i ryggen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Bilen har nå vært innom verksted å fått gått gjennom foringer og justert spissing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 da var bilen solgt og ny 525 innkjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg