LHrightye39 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei! Jeg har en E39 520iA som kviner og pister når AC er på. Er dette reima eller selve kompressoren som kunne vært smurt me noe? Merker også at det pister enda mer når bilen står i Drive enn når det står i Nøytral... Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gå frem for å få vekk denne irriterendes lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Vill anta at det er reima som glipper pga mer motstand når ac kompressoren går. Sikkert greit å bytte reima hvis det da ikke bedrer seg er det jo en mulighet for at det kan f eks være lageret eller no..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Prøv og ha bil på tomgang med AC på og panseret åpent og se hva som foregår, kanskje du ser noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Hmm, nå har jeg sjekka og fant ut at piste eller kvine lyden faktisk kommer fra dynamoen! :s Men kun når ACen er på, eller når jeg venter i et lyskryss med bilen i gir! :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 skvett litt vann på reima når motoren går, så tipper jeg du finner ut at den er rolig med vann på. må i såfall da bytte reim tipper jeg, men min hyler og bærer seg i 30 sek rett etter oppstart uansett ny eller gammel reim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå