Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med min "traktor", gjør en lang historie kort - vannpumpen ga seg etter lang og tro tjeneste midt i en lang oppoverbakke hvor jeg hadde fult pådrag. Jeg oppdaget desverre for seint at tempen var godt over normalen, og endte opp med å måtte bytte pumpen, og topppakning. Toppen ble slipt i samme opperasjon. Det jeg sliter med nå, er at jeg ikke får den til å gå som "normalt". Problemet er at den er mye "hardere" i gangen nå enn før. For meg høres det egentlig ut som om det tenner for tidlig. I og med at kammen ikke har noe spor, hvor kamdrevet kun passer i en possisjon, skulle jeg likt å vist om det er noen som har og kan låne meg BMW sitt spes. verktøy med nummer: 11 3 320. Dette er et verktøy som ser ut som en klo, som settes på kammen, for å justere den riktig. Dette verktøyet hadde jeg ikke for hånd, og klarer ikke å få fatt i, Bavaria skulle ha 1600,- for den, og det kunne ta 3mnd å få fatt i den på.....

Noen som har noen gode råd om hvor jeg kan finne lignende verktøy, eller noen andre triks jeg kan for å få kammen i riktig possisjon?

Mvh.

Torstein Tveit-Erevik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...