bayerola Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 heisan,håper noen kan hjelpe meg... etter en forbikjøring så merka jeg at gassen økte uten at jeg brukte pedalen men ikke mer enn at d gikk bra men dagen etter så plutselig gikk gassen rett til topps gitt og dagen etter så gikk bilen normalt på tomgang men har ikke brukt den siden.....har 0 peil på bmw så håper noen her inne kan komme med tips om hva som kan gjøres hvis dem har vært borte i samme problem
bayerola Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 Årsmodell? er 97 modell..... glemte å skrive d i go`været
bayerola Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 Gasswire som henger seg opp, evt gasspjeldet. okey,få sette vekk bilen til noen som kan se på kjerra kommer sikkert til å gi opp sjøl om d kan være en liten filleting(type utålmodig serru) hehe
Astri Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Gasswire som henger seg opp, evt gasspjeldet. okey,få sette vekk bilen til noen som kan se på kjerra kommer sikkert til å gi opp sjøl om d kan være en liten filleting(type utålmodig serru) hehe Var det første som slo meg og. Om sokken er gammel og slitt så kan den være grunnen. Hendte innimellom på min på langkjøringer...
bayerola Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Gasswire som henger seg opp, evt gasspjeldet. okey,få sette vekk bilen til noen som kan se på kjerra kommer sikkert til å gi opp sjøl om d kan være en liten filleting(type utålmodig serru) hehe Var det første som slo meg og. Om sokken er gammel og slitt så kan den være grunnen. Hendte innimellom på min på langkjøringer... sokken ? hmm,prøve å bytte ut den da hvor kjøper en sånt og evt billigst ? ell er merkeverksteder billigst ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå