Tom K Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 har en kompis som trenger en ny ecu til bilen sin , noen som har en til en grei pris? bilen det er snakk om er en 92 mod 520i, det sitter Siemens boks i den nå men jeg vet ikke om Bosch boksen går ann å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Nei simens og bosch går ikke overns grunnet ledningsnette. Les av nr på den nåverende ecu så får du sikkert noe som skal passe. (jeg har jeg men vil ikke selge, da må du kjøpe en hel touring først, he he). Simens er ikke det enkleste få tak på heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 ingen som har ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 har kanskje .. men husker ikke om det e simens eller bosch .. men vist du ikke får noen til lørdag ska eg se . da kommer eg hjem fra sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Prøv også søk på ebay. "Simens MS 40.0" Kjekke linker: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=dme http://www.sun-diagnostics.com/intl/en/ ... o/bmw.html Edit: kansje du er mere heldig enn hva jeg trodde i forrige innlegg. Sjekket litt i siste linken og ser det er en del e36 bl.a som kansje har og de går det jo en del av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoggeren Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Har ecu 1200kr 90022866 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 takker for info folkens,det ser ut til at han har fått tak i en fra sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå