Kjetta Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Noen som har tips til hvilket eksosanlegg som er bra samtidig som det ikke høres ut som ett hjemmelaget "råne anlegg" har litt sarte naboer. vet om eisenmann, syns det er litt i dyreste laget. noen som har prøvd UUC? håper det er ett par som kan dele erfaring med temaet
Mr E30 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Supersprint er jo DEILIGT men også jævla dyrt billigt kan jo være simons se på denna linken her http://www.xtremecar.no/ de selger simons å det er billigt
Kjetta Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Definer dyrt på supersprint, prøvde å se på hjemmesiden men der står det selvfølgelig ikke noen priser. vil ha noe skikkelig eksosanlegg. det må gjerne koste, men da bør det være kvalitet også. (igjen lydnivået bør ikke være for høyt)
Mr E30 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Supersprint har livsgaranti.Fet lyd nice look. Det du kan gjøre er å ringe felgimport. De er leverandør av dette. 64 83 14 00
Kjetta Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Hei! Eksospotte bak: 784306 – er godkjent for gatebruk og er tilpasset original katalysator. Pris veil. ut kr. 6 760,- eks. mva. Grenrør 784301 – er kun tilpasset original katalysator. Pris veil. ut kr. 11 743,- eks. mva. Bestillingstid ca. 3-4 uker. Her er bilder over delene: http://www.supersprint.com/USP00bmwE3615.asp Ta kontakt med en av våre forhandlere for evt. bestilling/kjøp. mvh. Elin
Mr E30 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 dette hadde jo vært grommt da!! hadde jeg hatt råd hadde det ikke vært tvil om hva jeg hadde kjøpt.Supersprint er å blir best spør du meg.
Brungot Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Heisann,jeg har prøvd eisenmann,ikke så fornøyd egentlig...Kjøpte scorpion bakpotte og er super fornøyd, der er også livsgaranti...Meget pen lyd fra første drag, djup og fint lydbilde,får virkelig frem sekser lyden;) Betalte ca 4400kr med koed...Men du kan også høyre med ellingsen på forumet...eller ta en titt på hjemme siden hans www.autobb.no
Dr_S Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Er vel bare å søke her inne, masse tråder om emnet fra før.. Kjøp Eisenmann eller Scorpion, er mitt tips.
///M Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Noen som har tips til hvilket eksosanlegg som er bra samtidig som det ikke høres ut som ett hjemmelaget "råne anlegg" har litt sarte naboer.vet om eisenmann, syns det er litt i dyreste laget. noen som har prøvd UUC? håper det er ett par som kan dele erfaring med temaet kjøp deg eisenmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå