Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått gjort litt diverse på bilen i det siste og har i den sammenheng noen spørsmål.

De bakre tårnlagrene, er de på noen måte vulket fast i støtdemperen?? Er klin umulig å få dem av.

Samme med den skiva som ligger under tårnlageret som støtte for bumpstoppen, skal ikke dem være shimset opp med en mindre skive slik at den holdes på plass?? På min bil så er et en eller annen apehjerne som har sveist denne på plass, så den er umulig å bytte. Nr 6 og 7 på bildet.

Nr 3 på bildet, hva er funksjonen med denne?? Dette er noe jeg ikke har, så vil vite om det er noe jeg bør anskaffe? :)

11749.gif

Så over til støtdemperne. Dette er noe jeg har lite erfaring med.

Hadde av demperne, og er det ikke slik at når demperen presses sammen, skal skal dem med en gang "sprette" ut igjen til sin normale posisjon??

I mitt tilfelle så presser jeg den ned, og der blir den, må dra den ut igjen....så demperne er ødelagte ikke sant??

Har M-tech understell, vil orginale dempere fra M3 passe rett på?? Ser det er forskjellig delenummer på M-tech og M3 dempere

Skrevet

tja, den skal vel sige ut igjen av seg selv demperen ja, men ikke sprette ut. I utgangspunktet er det jo fjærene som skal skyve demperen ut igjen, demperen skal jo bare dempe:) Så så lenge det er tregt og jevnt så behøver de vel ikke være ødelagte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...