bergeee Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 selger en HP Pavilion A6000 pga jeg ikke trenger den:) hakke peiling på pc. men en kompiss av meg som er nerd sa jeg ikke burde selge den for under 4 tusen. grunnen til at jeg har den er pga en kompiss av meg rasa motoren på bilen og var blakk. og jeg hadde en motor ståans. så da tenkte jeg at jeg skulle være grei og bytte den i pcen hans:)
codex Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Hva som faktisk er inni pc'en er jo litt lurt og ramse opp, om ikke du vet så får du spørre han kompissen din.
Breitling Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Ikke for å ødelegge salgstråd, men heller som et lite tips. Med de speccs på PC´n før du nok ikke solgt den for 4000,- mtp dagens priser på datakomponenter. Halvér prisen, så kanskje du får napp
bergeee Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 jeg vet ikke. har fått napp jeg så da trenger jeg vell ikke halvere prisen da?
Breitling Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 jeg vet ikke. har fått napp jeg så da trenger jeg vell ikke halvere prisen da? Hehe, nei, da er det jo ikke noe problem Jo mere man selger en ting for, jo bedre er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå