Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har montert sachs race clutch på m3en (e36 3,2) Sliter nå med å få fult utslag på clutchen, fungerer kunn den nederste centimeteren av vandringen på pedalen. må ofte dobbelclutche for og få den i gear:s Noen forslag til ka det kan være? Ser at trykkslangen til slave-cylynderen utvider seg litt med press på pedalen, kan det være orsaken?

Skrevet

Slangen skal vel utvide seg litt, så det er normalt :)

Vet ikke om det er samme opplegget på E36, men på E23'n min når jeg monterte forsterket trykkplate fra sachs måtte jeg justere på et stag mellom clutchpedalen og hovedsylinderen etter at jeg hadde luftet. Dette for å få clutchen til å ta når pedalen var der jeg ville den skulle ta, og for å klare å trykke clutchen såpass inn at det gikk ann å sette bilen i gir.

Skrevet

Tror ikkje det er noen form for justering på pedalen:s Har byttet trykkslange. ble litt bedre, men fortsatt ikje sånn som det skall være:s

Skrevet

du har ikke det typiske porblemet som oss som har sach 618 trykkplate og 4-pucka lammeller på M20 motor med TDS eller ZF girkasse da!?

vi må jo sveise på den clutch utløser armen 15mm for at vi ikke skal få det samme problemet som du har fått på e36 din!?

(bare en tanke fra min side)

Skrevet

Ja, virker nesten som om stangen til slave-cylinderen er for kort :roll: Har pratatt med gs og Schmiedmann, men de har ikje hørt om det problemet før. Skal være samme dim på sachs og orgilal clutchen.

Skrevet

Skulle ikje tru at man behøvde å forlenge pinnen, da det ska være "bolt-on kit". Har hadd nede slave-cylinder og trykt inn stangen, ingen luft dær og ingen forskjell på pedalen:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...