Syvers Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hallo folkens kjøpte meg ny bil i slutten av mai, det er en 318i som hadde rullet 196000 når jeg fikk den. Den ble nylakkert 2008, så den er rustfri enda. Er kjedelig interiør i den men.. sitter vanlig grått stoff interiør. Den er senket 40/40 og det sitter brock b1 på om sommeren. Er senket 40/40. Ellers er den i veldig bra stand Har noen planer for bilen: - Sote rutene 35% - Få senket den annerledes - Bytte dempere bak - xenon i alle lys. - Ordne diverse småfeil. - Muligens skifte til annet interiør. Har noen dårlige mobilbilder av den , men skal få tatt noen bra bilder med speilrefleks kamera så fort som mulig:) Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Med 60\30 blir den lavere foran og litt lavere bak Dette er en pen senk på E36 synst jeg. Ser du skal bytte dempere også og da har jo bilstein bra utvalg og det er jo kvalitet som mange her inne liker. Ellers er det jo m-tech som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Ja har tenkt litt på mtech frontfanger hvertfall. øyelokk har jeg liggenes og jeg fikk med lakk når jeg kjøpte bilen, så derfor kunne jeg tatt med en fanger og på den lakkeringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Høyden bak ser jo grei ut, men få den litt ned fremme. Er det 16 eller 17" felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Det er 16" gitt Har vasket og shina bilen innvendig i dag Et par bilder til som jeg fant: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Noen som har erfaringer med M fangeren fra st-import? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Etter det jeg har hørt skal den være god som gull i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå