ThomasJ Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Fann ut at jeg måtte lage en tråd om min bil også. Har en 318IS , bilen er så å si helt orginal motormessig, er satt på K&N filter og byttet til større eksos. Ellers er det byttet Front/Bak-Fanger og sideskjørt, satt på bakrutesenker.. Intriøret er svart Vader .. Har bestilt ny "catkiller" , nyrer , "vinge" til bagasjeluka og emblemer som ligger på posten og venter på å bli hentet ut og montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Likte bilen best med BBS felgene Du får slenge ut noen interiørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Mye riktig med denne bilen. Kansje bytte ut den orange pæren i bak blinkers ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasJ Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Kan få tatt noen interiørbilder så snart som mulig Ja den pæra skal byttes etterhvert Kom gjerne med flere småting/detaljer som kan gjøre bilen finere Har litt problemer med at takluka ikke virker , har ikke spenning opp til motoren men alle sikringene er ok. Når jeg kjøpte bilen virket den av og til, så til slutt virket den ikke i det hele tatt. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=120011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasJ Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Pen bil, gleder meg til å se interiørbilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasJ Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 takker, får se om jeg ikke får tatt noen bilder av interiøret i kvell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasJ Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 fant ett bilde av intriøret som jeg tenkte jeg skulle legge ut. Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 fin og blank bil, men den bakfangeren bør kastes langt pokker i voll ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasJ Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 hehe, ja bakfangeren skal byttes når økonomien er enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasJ Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Måtte knipse ett par bilder mens jeg var ute og kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå