knut_olestad Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Trenger en billig bruksbil, helst bmw så klart, men kan vurdere andre. Maks pris 5-6000 kroner. Må være eu til neste år og ikke full av rust og dritt. Har du noe eller vet av noe så gi et pip
Ripper87 Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 jeg ska kansje selge en mazda 323 91/92 mod ska få den for 6 vist du betaler årsavgift. eu ok til neste år.
Ripper87 Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 du kan få info vist jeg får bilen (delebetaling) sprek i forntrute å lit rust på bagaseluka
Ripper87 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 ja da er bilen min vist du vil ha den kan du få den for 5k da er ikke års avgift betalt. bilen er euok til neste år en gang ska se som sakt sprek i frontrute lit synlig rust på bagasje lok så er det enten en liten eksos lekasje eller et gåent eksos feste bak.. også noen heftige 15toms "skrude" felger. nye bremser foran i fjord. mazda 323 92mod(?) blå farge å manuel girr alt skal fungere uten om ene lyse i varmesete bryteren førerside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå